Uslovi korišćenja i prodaje

Spektra Team D.O.O.

Banijska 30/62

Matični broj: 20161795

PIB: 104404034

Na osnovu odredbe čl.13.i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo Spektra Team D.O.O. Beograd, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.spektra.rs

Obaveštava:

  • da se prodaja robe putem internet sajta www.spektra.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Spektra Team D.O.O., Beograd, Banijska 30/62, Matični broj: 20161795, PIB: 104404034, Tel.: +38111/316-5355, +38111/316-9555, www.spektra.rs, adresa za izjavljivanje reklamacije je: reklamacije@spektra.rs
  • da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.spektra.rs
  • da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.spektra.rs smatra prodajom na daljinu.
  • da roba koja se prodaje putem internet sajta www.spektra.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji;
  • da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom;
  • da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal i ista se odnosi na online kupovinu
  • da se za uslugu isporuke naplaćuje poštarina u iznosu 300 RSD +pdv, na način kako je to definisano ovde.
  • da kupljenu robu isporučujemo putem kurirskih službi Dexpress, na način kako je to definisano ovde.
  • da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.spektra.rs
  • da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.spektra.rs može platiti istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu;
  • da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da nije odgovarajuća, potrošač ima pravo da artikal zameni u roku od 14 dana za drugi, na način kako je to definisano ovde.
  • da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od prethodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano ovde.
  • da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano ovde.
  • da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći ovde.
  • reklamacioni list možete preuzeti ovde.
  • Informacije o Vašem pravu na odustajanje možete pronaći ovde.

Politika privatnosti

U kompaniji Spektra Team D.O.O. cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo.

Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom Spektra Team D.O.O.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje payment servis provajder Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama Banca Intesa ad Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Vaša prava

Imate pravo da budete informisani o svojim ličnim podacima koje obrađujemo bez naknade.

Takođe imate sledeća prava:

  • Pravo na pristup – Pravo na pristup Vašim podacima kao i informacijama o načinu na koji se oni obrađuju.
  • Pravo na ispravku – Pravo da zatražite izmenu za svoje lične podatke.
  • Pravo na brisanje – Pravo da se zatraži brisanje ličnih podataka.
  • Pravo na ograničenje obrade – Pravo na traženje ograničenja obrade ličnih podataka.
  • Pravo na prenosivost podataka – Pravo na prenos ličnih podataka u mašinsko čitljivom formatu.
  • Pravo na prigovor – Pravo na povlačenje saglasnosti kao i prigovor na obradu ličnih podataka.
  • Automatizovano donošenje odluka – Pravo da se ne podležu odlukama zasnovanim isključivo na automatskoj obradi podataka.
  • Pravo na pritužbu – svoju žalbu možete podneti na mail zastitapotrosaca@spektra.rs

Ako želite da iskoristite bilo koje od ovih prava, možete nas kontaktirati na: 011/316-5355, 011/316-9555.

Zaštita privatnosti podataka

  • Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i broj telefona. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge, prijavom ili registracijom na www.spektra.rs podrazumeva saglasnost korisnika da mu šaljemo email, sms i viber obaveštenja. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing, sms i viber lista koje koristimo za marketinške kampanje.
  • Kompanija Spektra Team D.O.O. će vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Spektra neće prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji Spektra su obavezni da poštuju poverljivost vaših podataka.
  • Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti vaše privatne informacije.
  • Nećemo predati vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.
  • Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

  • Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
  • Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Kada, zašto i kako prikupljamo Vaše podatke

  • Da bismo uspešno izvršili naše usluge i obaveze prema Vama, moramo prikupiti, obraditi i ponekad deliti Vaše lične podatke. U info polju ispod možete videti koji nam lični podaci trebaju i u koje svrhe. Takođe možete videti pod kojim uslovima delimo Vaše podatke sa trećim licima.
  • Lične informacije su informacije koje se mogu direktno ili indirektno koristiti za identifikaciju, kao što su Vaše ime i prezime, adresa, telefonski broj, datum rođenja, podaci o lokaciji ili adresa e-pošte.
  • Molimo podelite sa nama samo one informacije koje su nam zaista potrebne. Pošto želimo da Vam pružimo jasan prikaz, predstavljamo Vam analitičko objašnjenje u obliku tabele. Verujemo da Vam na taj način sve informacije pružamo na transparentan, razumljiv i lako dostupan način.
  • U info polju ispod pogledajte podatke koje prikupljamo o Vašim ličnim podacima. Obzirom da postoje različite vrste podataka, grupisali smo ih u kategorije kako bismo Vam olakšali čitanje.

Lične podatke koje koristimo kada posećujete našu stranicu

  • Kada otvorite našu veb stranicu kako biste u budućnosti naručili, ali se ne registrujete, prikupljamo sledeće podatke:
Kategorije podatakaObjašnjenje
Podaci o konekcijiVreme posete stranice, datum, vreme zadržavanja stranice, izvor, odgovarajuća IP adresa, ostale informacije o procesima.
  • Ove podatke prikupljamo isključivo da bi prikazali veb stranicu. Za obradu podataka koristimo samo potrebne podatke koje obrađujemo u skladu sa zakonom, svodeći opseg podataka na osnovne.

Lični podaci koje prikupljamo kada posetite našu stranicu i registrujete se

  • Prilikom prikupljanja Vaših ličnih podataka želimo da prikupimo što je manje moguće. Vodimo se politikom „manje je bolje“, a sve informacije koje prikupljamo imaju strogu i jasno definisanu svrhu. U slučaju da ne želite samo da posetite naš veb servis, nego se želite prijaviti i videti prethodne narudžbine, prikupićemo sledeće lične podatke:
Kategorije podatakaObjašnjenje
Informacije o naloguKorisničko ime, korisničko ime, lozinka
Podaci o konekcijivreme, datum i trajanje korišćenja stranice, izvor, odgovarajuća IP adresa, ostale informacije o procesu
Informacije o komunikacijikomentari, ocene, odgovor na komentare, komunikacija obavljena na našoj usluzi
Ostale informacijeinformacije koje dobrovoljno delite s nama koristeći našu veb uslugu ili aplikaciju, ali i informacije dobijene od društvenih mreža ili drugih javnih baza podataka (npr. korisnički ID sa drugih platformi)
  • Ako delite sa nama lične podatke druge osobe, morate imati prethodni pristanak te osobe. Obavezni ste da obavestite osobe čije podatke delite o obradi ličnih podataka koja su u skladu sa našim Pravilima o privatnosti.

Lične podatke koje prikupljamo kada posetite našu stranicu, registrujete se i prosledite svoju narudžbinu

  • Ako želite da isprobate sve što nudimo, molimo Vas da se prijavite sa svojim podacima iz korisničkog naloga. Prikupljeni podaci zavise od informacija koje delite sa nama. Da biste uspešno napravili svoju narudžbinu, potrebno je da ispunite „obavezna polja“ koja su data za osnovne informacije. Bez ovih podataka ne možemo obraditi Vašu narudžbinu. Ne morate popuniti polja koja nisu obavezna. Međutim, ako odlučite da podelite takve informacije sa nama, pomoći ćete nam da poboljšamo našu uslugu. Osnovne informacije koje prikupljamo su sledeće:
Kategorije podatakaObjašnjenje
Podaci o korisničkom nalogu (neophodno za potrebe isporuke narudžbine)Ime i prezime, firma (neobavezno), adresa, telefonski broj i / ili adresa e-pošte, datum rođenja
Informacije o nalogukorisničko ime, korisnički ID, lozinku, nivo članstva korisnika
Informacije o komunikacijikomentari, ocene ili komentari, komunikacija putem maila
Informacije o vezivreme, datum i trajanje korišćenja veb lokacije, izvor, odgovarajuća IP adresa, ostale informacije o procesu
Informacije o uređajuID uređaja, operativni sistem i odgovarajući identifikator verzije ili drugih uređaja, podaci o geolokaciji
Informacije o narudžbiniIstorija naručivanja
Ostale informacijeinformacije koje dobrovoljno delite sa nama koristeći naš sajt, aplikaciju itd.

Namena i definisana pravna osnova

  • Vaše lične podatke prikupljamo samo kad je to potrebno. Prikupljanje ličnih podataka je neophodno kako bismo Vam pružili naše usluge. Prikupljamo i obrađujemo podatke u skladu sa zakonom o zaštiti podataka. Pristanak subjekta, pravne obaveze i zakoniti interes predstavljaju pravne osnove na kojima obrađujemo lične podatke naših korisnika.

Kada ćemo izbrisati vaše podatke?

  • Izbrisaćemo Vaše lične podatke, u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka, čim njihova svrha bude ispunjena. Zavisno od svrhe obrade podataka, primjenjuju se različita pravila za brisanje podataka. Prikupljene informacije takođe ukazuju na pravilo brisanja. Kada istekne rok zadržavanja, sačuvani podaci biće izbrisani.
  • Možete zatražiti da izbrišemo Vaše lične podatke tako što ćete nam poslati mail na zastitapotrosaca@spektra.rs . Ako ne zatražite brisanje vaših podataka, izbrisaćemo ih deset godina nakon njihovog prikupljanja.
  • Izbrisaćemo Vaš nalog ako ostane neaktivan duže od deset godina. Prvo ćemo Vas obavestiti o predstojećem brisanju putem maila, na adresu iz Vašeg naloga na našem servisu.
  • Uprkos zahtevu za brisanjem podataka, zbog zakonskih odredbi dužni smo da ih čuvamo.
  • Pored naših pravila za brisanje podataka, postoje i periodi zadržavanja podataka, kojih se takođe moramo pridržavati. Na primer, podaci koji se odnose na porez moraju se čuvati šest do deset godina, a u nekim slučajevima i duže. Specifični periodi zadržavanja zavise od lokalnih zakonskih zahteva.

Pravo na izmene

Zadržavamo pravo na promenu Politike privatnosti u skladu sa zakonskim odredbama. Obaveštavaćemo Vas o svim važnim promenama, kao što su promene u svrhu obrade ličnih podataka ili u slučaju da integrišemo nove svrhe.

Završni dogovor

Zaštita vaših ličnih podataka za nas je od najveće važnosti. Da bismo zaštitili Vaše lične podatke, uspostavljamo određene tehničke i organizacione mere. Imajte na umu da ste vlasnik svojih podataka i što manje informacija delite, više kontrole imate.

Cookies

  • spektra.rs koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.
  • Cookie-ji su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.

Saglasnost i promena uslova

  • Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Spektra Team D.O.O. se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Kako kupiti

Izbor artikala

Na vrhu svake stranice nalazi se padajući meni sa kategorijama i podkategorijama artikala, klikom na željenu kategoriju otvoriće Vam se nova stranica sa artiklima iz odabrane kategorije. Sa leve strane ove stranice nalaze se svi filteri, klikom na jedan ili više filtera dobićete željeni rezultat filtracije. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada artikal koji Vas interesuje, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi u vrhu svake stranice. U polje možete ukucati šifru artikla, naziv artikla, naziv kolekcije i sl. Ukoliko ste izlistali grupu artikala koja Vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom artiklu možete videti klikom na fotografiju artikla. Izborom željene veličine artikal možete stavtiti u korpu klilkom na dugme Kupite.

Sadržaj korpe

Sadržaj vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na sličicu korpe sa desne strane svake stranice. Artikle možete unostiti u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Artikle koje ste uneli u korpu možete izbaciti pojedinačno klikom na link Izbacite iz korpe.

Poručivanje artikala iz korpe

Da biste poručili artikle unete u korpu potrebno je da kliknete na dugme Naručite. Nakon ove operacije stićiće Vam potvrdni mejl, na adresu koju ste ostavili prilikom registracije na sajt. Ukoliko niste registrovani neophodno je da se registrujete ili obavite kupovinu bez registracije, popunjavanjem svih neophodnih podataka:

  • Ime i prezime
  • Mejl adresa i kontakt telefon
  • Mesto i poštanski broj
  • Ulicu i broj

Odabir načina plaćanja

U mogućnosti ste da odaberete:

  • platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu
  • pouzećem
  • virmanski

Završetak poručivanja

Klikom na dugme Naručite, prikazaće Vam se obaveštenje o uspešno poslatoj porudžbini. Na mejl adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara uskoro ćemo Vam poslati potvrdu za poručene artikle, a nakon obrade porudžbine dobićete sve naknadne informacije na mejl adresu.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati pozivom broja telefona 011/316-5355, 011/316-9555.

Plaćanje karticama

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express ili Dina platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu Banca Intesa ad Beograd koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i  CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i Banca Intesa ad Beograd, a Internet trgovac nema uvid u  podatke koji se razmenjuju.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD).

Izjava o konverziji 

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka. Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko Spektra Team e-shopa mora ispunjavati sledeće uslove:

  • Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
  • Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Uslovi isporuke

ISPORUKA

Proizvode koje poručite u online prodavnici šaljemo kurirskom službom Dexpress.
 

Rok isporuke

Nakon evidentiranja porudžbine, vaša porudžbina ulazi u proces obrade u kome se utvrđuje da li je traženi proizvod dostupan. Nakon obrade porudžbine, u slučaju potrebe bićete kontaktirani za detaljnije podatke i/ili obaveštenje o nemogućnosti ispunjenja porudžbine.

Obaveštenje možete očekivati u roku od 1-5 dana od dana kreiranja porudžbine. 

Napomena: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste sa uslovima isporuke.

Preuzimanje pošiljke

Sarađujemo sa kurirskom službom Dexpress. 

Kurirska služba pošiljke donosi na adresu za isporuku radnim danima u periodu od 8-18h.

Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.

Cena isporuke

Regularna isporuka je besplatna za sve porudžbine iznad 3.500 RSD bez pdv-a.

Za porudžbine ispod 3.500 RSD bez pdv-a trošak isporuke je 300 RSD + pdv i biće iskazan na računu. 

Reklamacije

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 011/316-5355, 011/316-9555.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozivom na 011/316-5355, 011/316-9555.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na 011/316-5355, 011/316-9555.

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

  • Broj Vašeg računa-otpremnice
  • Šifru artikla koji želite da reklamirate
  • Opis problema koji imate

Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na sledećem linku (_________) ili pozivanjem broja telefona 011/316-5355, 011/316-9555.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

  • Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde (ovde se obično linkuje dokument sa detaljno opisanim problemima artikala u ponudi).
  • Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Povraćaj sredstava

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda. Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Procedura za povraćaj sredstava

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

  • Broj Vašeg računa-otpremnice
  • Vaš JMBG (opciono)
  • Broj dinarskog tekućeg računa na koji će biti uplaćena sredstva

Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na sledećem linku ili pozivanjem broja telefona 011/316-5355, 011/316-9555.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine. Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Spektra Team Online Shop je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima korisničke podrške putem poziva ili popunjavanjem formulara na linku , ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata Spektra Team d.o.o. ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.

Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

Pravo na odustajanje

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.spektra.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

U slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, a u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje cene ukoliko utvrdi da roba nije vraćena u stanju u kome je isporučena a usled potrošačevog neadekvatnog rukovanja istom.

Kao kupac ne snosite troškove koji nastaju odustankom od ugovora, osim troškova poštarine koji proisteknu slanjem robe na našu adresu. Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu ili poslati artikal koji želite za zamenu.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.

Prilikom povraćaja robe kupac je u obavezi da priloži račun/otpremnicu.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Dokumenta koja možete preuzeti:

  • Obrazac o odustanku od ugovora
  • Ugovor na daljinu

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Spektra Team Online Shop je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Main Menu