Reklamacije

     

    Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 011/316-5355, 011/316-9555.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

    Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozivom na 011/316-5355, 011/316-9555.

    Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na 011/316-5355, 011/316-9555.

    Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

    • Broj Vašeg računa-otpremnice
    • Šifru artikla koji želite da reklamirate
    • Opis problema koji imate

    Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na sledećem linku (_________) ili pozivanjem broja telefona 011/316-5355, 011/316-9555.

    U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

    • Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde (ovde se obično linkuje dokument sa detaljno opisanim problemima artikala u ponudi).
    • Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

    NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

    loader-animacija
    Loading... prosireni text da bi se testiralo sve i sada i ond da bude dugacko